dilluns, 3 de gener del 2011

Inicis

Al començar un nou any començo un nou projecte: un blog de cuina.
He de dir, que en realitat serà un blog de cuina barrejat amb pensaments de l'autora.
Fa uns tres anys que m'he aficionat a cuinar, especialment (per no dir casi únicament) dolços. I en l'últim temps he mirat milers de receptes per internet, en blogs de cuina d'altres persones. Personalment m'agrada més que no els llibres de receptes convencionals, ja que les receptes dels blogs trasmeten el que s'ha experimentat amb elles.
I avui finalment m'he animat a fer-ne un, per reflectir allò que jo faig i que tant em fa disfrutar i alhora també disfruten aquells que s'ho mengen...
De moment estic de proves, perquè això dels blogs es nou per mi. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada