dilluns, 31 de gener del 2011

PASTÍS DE XOCOLATA SENSE FARINA

La primera recepta amb xocolata que publico al blog és aquest pastís sense farina. És molt suau el que fa que et puguis menjar un bon tros sense ni adornar-te'n! Almenys jo, que de xocolata no en tinc mai prou 
A més, té l'avantatge que és perfecte per les persones que no podren prendre gluten.



El tros que surt a la foto és sense condiments ja que era per mi per esmorzar. Si fos de postres l'acompanyaria amb una mica de nata o una lleugera capa de mermelada de taronja.

PASTÍS DE XOCOLATA SENSE FARINA

Ingredients:

- 3 ous
- 110 gr. sucre morè
- 50 gr. mantega o margarina
- 140 gr. xocolata 50% de cacau
- 55 gr. ametles en pols

Preparació:

Desfer la xocolata i la mantega a foc suau. A part batre els ous amb el sucre, fins que quedi ben barrejat. Ajuntar les dues barreges suament amb l'espàtula. Afegir l'ametlla en pols de mica en mica. Un cop està integrat posar al motlle (previament untat amb mantega). Deixar al forn uns 30/35 minuts a 150 ºC.*

*Les temperatures i els temps de cocció en el meu vell forn són diferents als de la majoria de receptes, normalment he de baixar la temperatura i allargar el temps perquè no és cremi.

5 comentaris:

  1. Holaaa!!!! vaja pastissos bons que prepares,això que dius que aquest es menja sense pensar no se jo si em convé jajaja perquè m´agrada moltíssim la xocolata i soc capaç de menjar-me´l jo sola :D m´alegro que t´hagin anat bé les meves cutrexplicacions!!!! un petonàs

    ResponElimina
  2. Ha de quedar un pastís boníssim, per a xocoaddictes total! Es veu sucós i humit, com m'agraden a mi ;)

    ResponElimina
  3. La meva droga preferida és la xocolata....uauuu! me l´apunto

    ResponElimina
  4. Ja veig que totes som unes fans de la xocolata! És que hi ha poques coses millors ;-)
    I moltes gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina
  5. Pero que suculento se ve este pastel, el corte tienen una pinta deliciosaaa

    Besotes

    ResponElimina